Followers

May 13, 2013

Meatball Burger Bakar Abang Burn

ini bukan kes mengidam...eh entahla..aku sejak dari belum mengandung memang suke makan makan dan makan..jadi tidakla mengidam kot....hiks...dan suka menerai benda baru....


dan sejak rajin benau blogger-blogger dok apdet pasal meatball burger bakar abang burn ni...maka nafsu untuk menerai adalah sangat tinggi..rasenye dari last week dok ajak asben..tapi bo layan.... cian tite kan.. -__-'


pada mulanya ingatkan burger bakar abang burn ni yang paling terdekat adalah kat sungai ramal nun tuuu...tapi bila di gugel dalam henpong 'burger bakar abang burn cheras'..rupenye tak jauh sangat dari rumah... kat foodcourt cheras perdana..2 kilometer lebeh jek dari rumah... :) .. hati riang gumbira lantas memakse cik abe di hari sabtu...tapi paksaan tak menjadi sebab nafsu cik abe lebih kepada cekodok malam tuu.......maka malam tu ai makan cekodok cicah asam pedas je laaa....takpeeee..bayangkan cekodok itu adalah meatball.. -___- ..


hari ahad tu la...tak kira camne pong...saye mahu juga meatball!!..meatball!!..meatball abang burn!..


dan akhirnya...

mabeleh...kenyang sangat-sangat...macam ada dua belas meatball je dalam tu..ke berapa..tapi memang tak abesla...makan berdua pon jenuh nak abeskan..ada kentang!..dilimpahi dengan sos kuning dan putih tu ape bende ntah..time-time gini la hey lupe name sos..makan je la pon tahunyee.. :p


RM18.40 untuk meatball dan burger daging cheese..


kita tapau jek..sebab penat berkelah kat pangsun tu ha..beli dan terus balik rumah makan depan tv lagi seronok...lepas tu terbongkang..memang mengundang sakit jantung di usia muda..



Share:

2 komen:

antalya said...

dah lama teringin tp blom tercapai lg.

InaYusoff said...

g la yun..
sedap sangat..
tak rugi..
sebab kau akan rase kenyang yang amat...

:)