Followers

April 11, 2013

Semakan Daftar Pemilih Dan Lokasi Mengundi



Bersemangat check ..
padahal dah tau dah nak mengundi kat mane..
maksudnye lokasi yang sebetulnya..

mengundi kat sekolah menengah dulu..
tu yang kata seronok nak g mengundi plus dapat jumpe kengkawan..
:)

check punye check..
mohd pyan mengundi kat sekolah rendah dia pulak..
huhu..
ingatkan same tempat..
:(

*kemain..macam kan tak boleh berpisah pulak..heheh..


nak semak jugak keee?.. click ---> http://daftarj.spr.gov.my/
Share:

2 komen:

Adiek Galcute said...

babe..aku nama ada kt sek othman shawal. tp yg peliknya aku tak daftar pun nama leh ada plak..mcmne plak tu.
apa yg harus aku lakukan..

InaYusoff said...

@Adiek Galcute

aku rasa adik bradik kau yg register kan ni..
jangan panik..

jadi ..
pergila mengundi..
heheh..