Followers

April 3, 2013

30.3.1999 - 30.3.2013 - Genap 13 Tahun Abah Pergi.. Alfatihah..

terpanggil nak tulis tentang abah...

sebabnya..
sekarang ni hidup ada ayah mentua..

dan..
bila tengok ayah mentua dengan anak-anak perempuan dia rapat sangat...aku sangat jeles dan membayangkan kalau abah ada lagi mesti besh..dapat bergurau senda macam ayah mentua dan anak-anak dia...


dan sebenarnya..kadang-kadang rasa tak logik dengan perbuatan adik adik ipar aku yang mesra gile dengan ayah mentua aku..boleh bertepuk tampar.....aku rasa kekok melihat adegan itu selepas 13 tahun abah takde...


dan..
sebenarnya baru balik dari buat kerja di singapore..
berkerja dengan pegawai yang bawak sekali anak2 beliau yang sudah besar panjang bekerja part time sesame...aku adalah sangat jeles dan betul-betul rindukan abah..

anak perempuan pegawai tu sangat manja dengan bapak dia walaupun dah berumur 24 tahun...makan kadang-kadang disuap..bergurau senda segala bagai...haiks...serius sangat-sangat jeles..dan sekali lagi membayangkan kalau abah masih ada mesti seronok..


itu KALAU..


hakikatnya ABAH dah pergi meninggalkan kami 13 tahun dahulu...
Share:

1 komen:

ucupiza said...

napa update tentang abah...adik lagi sedih tw x..yela semua dpt tengok abah,adik xthu pape...sekejap je dapat bersama abah,8tahun je..sedihnya...Al-Fatihah untuk abah.