March 5, 2013

Syurga Seorang Isteri Terletak Di Bawah Telapak Kaki Suami?

betul ke?

Betul ke syurga seorang isteri terletak di bawah telapak kaki suami?...


aku masih lagi merasakan syurga aku di bawah telapak kaki ibu...masih lagi merasakan perasaan mak aku adalah yang paling penting berbanding suami aku... adakah ini yang betul?..atau aku yang tidak pandai dalam menjaga hati kedua-dua nya...


dua dua aku sayang...mak yang melahirkan aku...dan suami yang sudi memperisterikan aku...


kalau boleh aku tidak mahu membuatkan mak terfikir yang aku tidak lagi mementingkan emak selepas aku bergelar isteri orang....nak jaga hati emak....nak buat mak tersenyum setiap kali aku pulang ke kampung...Ya ALLAH..RINDUUU betul kat mak!!..


buat suami,
maafkan aku kalau kelihatan aku mementingkan emak...walaupun pada dasarnya, aku rasa aku sudah terlalu kurang masa bersama emak....dan terima kasih memberi saya satu keluarga yang baru.. saya seronok menjadi sebahagian daripada keluarga awak...terbela sikit rasa rindu kat emak bila bersama mak awak.....tapi manekan sama emak sendiri dengan emak mentua...


tapi aku yakin mak faham..
sebab sebelum kahwin pon mak dah pesan seperti di entry INI...
"kalau suami kata A..ikut je...jangan kita lak cakap Z...ikut je..jangan nak bantah-bantah "


setakat ni..memang aku banyak membantah kalau melibatkan emak... :'(
terima kasih awak, sebab memahami walaupun kadang-kadang saya tahu awak marah dengan saye..
dan saya tahu sabar awak ada batasnye....




=(

sayang mak sangat2!..


::semoga makin hari kami makin memahami antara satu sama lain::




Share:

0 komen: