March 7, 2013

Gambar Bilik Pengantin Saye!..

dah hampir empat bulan baru nak tempek kat sini..

hehe..

ini pon amek dari henpon mohd pyan saje... :)..nasib baik ada..


Tabir belakang...mak dan kakak ipar yang jahit...yang menghias pon kakak ipar lagi sorang...tenkiuuu semua..

katil...letak bunga atas katil dan kepala katil.....yang itu kakak ipar jugak yang D.I.Y @ gubah...


herm..senang cakap..semuanya mak dan kakak2 ipar yang hias....


kalau harap aku masa tu..memang BLANK la jawab nyeee..


memang menduga kesabaran bab tabir belakang ni..hiks..nak ceritakan tak berapa nak besh la kot..konflik dalaman family..hahaha...


kain ela untuk buat tabir belakang segala bagai ni kami beli kat NAGOYA Melaka....tak cukup pada mulanya..lepas tu pergi beli lagi....Cadar kahwin pulak beli kat area MYDIN yang baru tu....MELAKA RAYA ke tempatnye...tak ingat la hey....harga RM500++ .. cadarnye cantik-cantik....



:blank:





Share:

3 komen:

cik mah said...

Aaa...cadar tu mmg nmpak cntik n lembut je....

Diyana said...

dedulu pun igt nak letak bunga2 atas katil...
tp xde mkne nye... org laen dh lenjan dulu katil tu sblum pengantin.. haha

InaYusoff said...

@Diyana
haha..
bunga tu memang kene jaga...
dan kanak2 memang dilarang duduk atas katil..hehe..

tapi sayang betul..
lepas majlis..
bunga tu simpan camtu jek..

:(