January 4, 2013

Wajihah Rashid: Giveaway Time! :)

aku telah ditag oleh puan hunny kitty untuk giveaway ini!..

terima kaseh kerana mengetag....tapi aku pemalas lipas nak buat...haha..lebeh-lebeh lagi tang kene tag orang..lagi la pemalas lipas..

tak suke giveaway yang suruh tag orang..sebab macam membebankan kengkawan untuk buat...mane tahu kengkawan tak gemau ke..ye dak?..aku gemau ditag..tapi aku tak gemau mentag orang..;p

giveaway ni dianjurkan oleh Wajihah Rashid...

lepas tu kene la pulak like page Blogspot Wajidah Rashid kat FB..lagi la aku tak berapa nak rajin sebab kat opis neh tak leh nak on fb...
*eceh..seribu satu alasan kalau tak nak buat... ;p


hadiah dia menarik...

Skin and Body Mini Set


DIY Box in Box


korang kene pilih salah satu....

kalau aku?..aku pilih skin and body mini set..sebab ada bedak pixy tu..teringin nak gune bedak pixy..kabornyee, bedak tu besh..lebih kurang sama dengan miyami..tu yang teman pilih adiah tersebut..lepas tu ada losyen...aummm..buleyh harum sepanjang masa di samping suami..ekekek.......;p..eh..request mengalahkan macam join..hahahaha..


;p

nak join?..
nak tahu lebihan syarat-syarat nye?




tarikh tutup : 12 Januari 2013




Share:

0 komen: