January 29, 2013

Kad Perakuan Nikah Dah Dapat!...Yeay..Boleh Pergi Paris, Bali, London!!

paris, bali dan london itu hanyala penyedap tajuk belaka...

kad perakuan nikah jugak yang betul... :)




semalam baru amek kat pejabat agama negeri melaka ...sebelum ni tak berkesempatan...punyela kedekut nak apply cuti..tunggu jugak la cuti umum yang berlainan antara melaka dan selangor...

lega...sebab takde dah urusan yang melibatkan urusan hal nikah kahwin..settle sudah...





Share:

6 komen:

♥ Puan Chacha said...

haaaa yeayyy! boleh g jenjalan jejauh tanpa keraguan kan.. hikhik

Diyana said...

aaa jeles...
xpg amek lg... aih~ susah nya nak cuti... hehehe

InaYusoff said...

@♥ Puan Chacha

kan..
boleh la berdua-duaan kat taman..

berani la mereka soal siasat kami..

nah amek kad nikah kami!..

*over btul lak reply komen..haha..

InaYusoff said...

@Diyana

lepas kawen..cuti tahun amatla berharga kan...

takot tak cukup cuti sampai akhir tahun..

:)

Syaz Rozelt said...

best nya dh ada kad nikah..sy baru nak buat dlm bulan 3 nnt..huhu

InaYusoff said...

@Syaz Rozelt

ha dah kenapa bulan tiga baru buat?

menjadi persoalan..

ke kawen bulan tiga nanti??