Followers

January 16, 2013

Dua Bulan Sudah Halal Buat Daku

makin lama makin malas..
tajuk pon nak memikir kemain lama..

sambil tiup2 sawang blog..haha..macam kan ape je nak tiup-tiup sawang...eh..aku rasa macam ape je bila blogger yang kalau dah lame tak apdet lepas tu gune ayat tersebut..."tiup tiup sawang" "bersawang dah blog ni".. .. ontah ape-ape...rasa kelakar je.. ;p


today genap dua bulan jadi bini pada mohd pyan...sudah dua bulan jugak la aku makan malam di tengah malam...memang betul la kata orang, lepas kawen badan boleh naik dengan jayanyee...inila penyebabnya...kalau aku tak makan, dia taknak makan katenyee...merajuk sampai peluk bantal terus nak tido...kahkahkah...masa tengah tulis ni bogolak aku..tapi bila ingat balik waktu tu..monangeh2 aku sobonaunyoooo laki marah sampai taknak makan....-__-'


sms dia pagi tadi ..

" dua bulan da kita kawen!.. luv u much2! "

dia cume balas..

" ok.... tak bole taip lebih2 ti masuk blog..haha " ..

kau buat lawak abang...tak taip lebih-lebih pon daku masukkan dalam blog jugak!..


entry berkaitan : 1 month 1 week 1 day
Share:

10 komen:

adiek_galcute said...

eh da pandai la skg ni pian bt lawak..hehehehe. smpai mcm tu skali yer. abis tu berat ko makin naik ke? abis ilang da diet kan. eh aku suka la msg yg pian reply kt ko..hahahaha.

InaYusoff said...

@adiek_galcute

dia skrg memang buat lawak sajek..hehe..

berjoget pon dah pandai dah skrg depan aku..hahaha..


ucupiza said...

sweetnya abang ipar kita..
tak payah nak diet sangatlah..

InaYusoff said...

@ucupizatak payah nak kita kita sangat la adik..hahaha..

Adiek Galcute said...

wah smpai mcm tu skali pian..ok la kan. da tak segan da kan. bleh la bt house warming party nanti kan...hehehehe.

eh adik yus..btul tu..takyah nk kita² sgt kan..kikikiki

Rara Nasiha said...

Hahahahah. siap mention nanti masuk blog tu yang tak tahan :D

InaYusoff said...

@Adiek Galcute

house warming?
ontah buat entah tidak..

tunggu la aku pindah ke rumah sendirik...
haha..tapi ntah bile tak tahu...

InaYusoff said...

@Rara Nasiha
hihi..
camtu la dia rara..
jadi SR je..
pastu kalau ada ape2..dia ngungkit la hal blog..
:p

orked violet @ SYA said...

hahaha.kLAka!

InaYusoff said...

hehe sya.
jangan gelak banyak sangat!..
:p