December 19, 2012

Bahagi Dua

lama gila tak apdet..tak tahu la rasukan ape yang telah merasuk...ektibiti boleh tahan banyaknyee...tapi tak tahu la eyh ape yang terjadi pada diri ku ini..

nengok..sekarang neh pon dah tak tahu nak taip ape...

meh la daku persembahkan adik-adik iparku...


see..tak nampak macam daku kakak ipar kan.nampak macam pergi berjimba2 bersama rakan sebaya sajee..miahahaha...


bayangkan kenebesan aku dapat adik2 ipar yang dah besau2 macam ni..kalau kekecik lagi boleh la ko nak berkepit dengan dia..agah2...seom2..atleast boleh la ko tarik dia jadi peneman di saat kau blur...neh dah besau..ape yang nak ko berkepit..mahu rimas pulak adik2 ipar aku...


alhamdullilah..so far dorang okeh...lebih2 lagi yang sebelah aku tuu...dia macam paham kebluran aku...=p ..ajak baca majalah..suruh aku rest...hikhik....rajin!..


still rasa tak berapa nak serasi lagi...takpela..slow-slow..


orang cakap senang kalau kawen dengan orang satu negeri...tapi bagi aku sedikit terkejar-kejar kalau balik kampong...kene balik dua rumah sekaligus setiap kali balik kampong...bayangkan hanya ada sabtu dan ahad..dan kene bahagikan dua rumah..boleh jugak menjadi gaduh suami isteri..kalau takat jeling menjeling bagi isyarat "bila nak balik rumah mak niiii"..itu sudah terjadi pada ahad lepas...=p ... rasa SERBA SALAH tu menebal sangat...sini family mentua..situ family sendiri...


rindu zaman bujang yang boleh melanguk 24jam dekat rumah emak....







Share:

6 komen:

ucupiza said...

huhuhu..nak wt camana kn...

InaYusoff said...

@ucupiza
tahukan..
huhu

adiek_galcute said...

hehehehe..nasib la kan..

InaYusoff said...

tula..
ntah cemane la kau nantikan..
lagi dasat...umah sebelah jek..
hahaha

adiek_galcute said...

tu yg aku takleh nk pikir tu..huhuhuhu..

InaYusoff said...

@adiek_galcute

selamat la kau nanti..
hahaha