December 24, 2012

1 Month 1 Week 1 Day

today itulah dia..sudah 1 Bulan 1 Minggu dan 1 Hari ...

lebih kurang 1 minggu dan 1 hari yang lepas..dapat sms dari suami...




=) ..

saya tidak mampu menjadi yang terbaik tapi saya akan cuba...insyaALLAH...


jangan kompius dengan ayat takmo marah2 itu...;) .. aku belum lagi dapat memahami laki sendiri lagi..sebab beliau memang jenis yang bercakap kadang-kadang tetibe volume meninggi..dia tak marah..tapi style dia memang macam tu.....aku je yang masih tak paham dia...tunggu sikit hari lagi..


Share:

6 komen:

Rara Nasiha said...

moga kekal hingga akhir hayat :)

InaYusoff said...

@Rara Nasiha

tenkiu rara..

:)

antalya said...

kekalkan prestasi?? dh mcm review LNPT pulak hahaha

InaYusoff said...

@antalya

HAHA..
jangankan kau..aku pun pelik dengan ayat laki aku..

kemain prestasi lagik..
miahaha

adiek_galcute said...

aik..keypad ko da elok ke? tgk ok je tulisan yg ditaip..hehehehe

InaYusoff said...

@adiek_galcute

mane de elok..
aku kalau nak mesej dia..
memang kejaan aku taip dan backspace je la..
banyak kali taip tu..

hehee..