November 7, 2012

Mak

aku ingatkan nak balik kampong sabtu petang..nak settlekan dahulu barang-barang kat rumah sewa sekarang..angkot semua barang terus ke Cheras..taknak tinggalkan ape2 kat rumah lame...tapi bila call mak.....ini yang dijawabnyee..

Mak : itu yang kau pentingkan..taknak tengok bilik kau ni cemane?..

eh..fine fine...tetibe dapat rasa yang mak stress pasal bilik pengantin..rasa kesian sangat...

maka aku akan balik sabtu pagi dan berusaha untuk menghantar barang-barang ke cheras setiap hari lepas habes waktu bekerja [jika rajin] ... ;p

apdet ntah ape ape kan..tapi nak apdet jugak..

KESIAN KAT MAK..dan memang dah rasa nak balik kampong cepat-cepat..

cepat la hari berlalu...





Share:

2 komen:

ucupiza said...

Tolonglah balik cepat...
Risau...

InaYusoff said...

@ucupiza

risau pasal ape tu dik?

miahaha..
lagi mahu tanye..