Followers

November 26, 2012

Hai..Saya Puan Ina... =p

hari ni hari pertama bekerja setelah dua minggu bercuti...lemau je nak kerja..

pagi2 dah bangun..gerak kul 6.20..sampai opis kul 7.00...waktu bekerja WP2 (8.00pg - 5.00ptg)...awal satu jam..nak wat camne..nak mengelakkan jam..harusla awal bute gerak dari rumah...lepas ni nak amek WP1 (7.30 - 4.30)..tapi takot terlajak tido la pulek...

letak dulu satu gambar...

esok lusa kalau rajin...satu puluh gambar..kalau tak rajin, minggu depan ke bulan depan baru letak..



itula hasben kiteeee....;p ..ramai nau cakap aku sorok beliau..padahal beliau yang tak suke gambar diexpose...


notakakikerja::kene bertugas kat MAHA sampai ahad ni..jadi memang lambat le nak apdet pasal kawen neh....harap bersabau...
Share:

12 komen:

sarahhernyzar said...

kak donut.. sorry x dapat hadir.
ada interview on that day. sobs.
tapi sara doakan dari jauh. moga kak donut ku comel ni bahagia hingga ke Jannah. insyaAllah.

cik mah said...

tahniah ina....

Syaz Rozelt said...

tahniah..semua kawn2 bloger b2b dah bertukar status..tumpang gembira =)

InaYusoff said...

@sarahhernyzar
yela sara... =(

majuk..

tenkiu wish..

sambung majuk balik..

=(

InaYusoff said...

@cik mah

tenkiu cik mah..!

InaYusoff said...

@Syaz Rozelt

hehe..

tenkiu..

Hunny Kitty said...

tahniahhhh!!!

Cik ReeN said...

hye puan INA :P

Dinda Iva said...

Alhamdulillah..selamat dah majlis segala..didoakan semoga sehingga ke jannah..sorry kak tarikh tu saya kerja..huhuhu..pepon TAHNIAH again... :)

InaYusoff said...

@Hunny Kitty

tenkiu hunny!

InaYusoff said...

@Cik ReeN

hye cik reen!

InaYusoff said...

@Dinda Iva

tenkiu long.

takpe..faham...

gpon jauh..

:)