November 5, 2012

11 Hari Lagi

sekejapan je masa berlalu..pejam celik makan pejam celik makan...rupenye lagi sebelas hari nak bergelar PUAN... =)



acik nebes nyah..



tanye la sesiapa pon..pasti akan nebes kot..kalau jawab tak nebes itu, makanye menipu laaa..nebes sampai terbawak-bawak dalam mimpi..mimpi tok kadi tanye macam-macam soalan kat aku..tiga empat soalan kot...miahahaha..mengalahkan aku lak pengantin lelaki.......



rumah sewa dah dapat...area cheras...bapak jauh kan...takpela..anggap je ini pengorbanan aku untuk suami tercinta...anggap je setiap kilometer aku pergi kerja tu aku dapat pahala kerana berkorban untuk suami..dan aku nak dia anggap aku penat balik kerja jadi tak payah nak masak...jadi kita makan kat kedai sahaja...=p...tapi itu tak mungkin terjadi...aku berazam nak masak even maggi telur letak cilipadi slurrppp semangkuk pon dah okeyh kot abang....hikhik...*melampau....




sekarang ni cik abang dah masuk rumah tu..dan aku pun dah start mempacking...mungkin dalam minggu neh nak angkot katil dan lemari ke sane...eh..bukan duduk sane, tapi hantar barang saje ke sane....tuannye masih di selayang...



dan nebes ku juga berkaitan bakal family mentua..adakah aku dapat menyesuaikan diri dengan family beliau?....ufff....takot dengan airmuka yang memang semulajadi MASAM ni mengundang pelbagai cerita....takot nye la hoii....da le diriku tak pandai nak memasak...tak pandai nak bergaul sangat...adoiyai takot kuasa dua dah neh.... =( ...



melampau lampau la pulak apdet di pagi hari sedangkan kerja banyak...sudah la minggu neh minggu last bekerja..lagi mahu mencuri tulang apdet blog... =p



kita buat keje dulu ea..!..


~ending entry yang tak semenggah...hewhew...



Share:

19 komen:

Cik Puan Tqah said...

hoho..nebes kann.. semoga dipermudahkan.. rumah sewa cheras ktne? tqah pon dok jauh..hulu langat..hahhaa.. keje kt klcc

Salwa said...

Don't worry. InsyaAllah semuanya akan OK! Asalkan hati sentiasa ikhlas. ;)

LiLy Purple said...

aloo bakal pengantin....
tenang2 aje.. nikmati la alam pengantinan anda.. sonok tau ..hehehehe... selamat penantin baru ye kawan... :)

~Fara~ said...

semoga semuanya berjalan lancar k dear.. insyaAllah..

Hunny Kitty said...

semoga dipermudahkan

InaYusoff said...

@Cik Puan Tqah

eh..dekat la kot..

bakal suami kita keje kat hulu langat..

entah2 kita berjiran la kot..

tetibe..

=p

InaYusoff said...

@Salwa

tenkiu salwa.. =)

InaYusoff said...

@LiLy Purple

kihkih..
sonok eh..

ahaha..

=p

tenkiu lily..

InaYusoff said...

@~Fara~

tenkiu fara...

insyaALLAH...

=)

InaYusoff said...

@Hunny Kitty

amin..tenkiu hunny..

sarahhernyzar said...

kak anta kad kak.
insyaAllah sara pegi.
tp tadop kad guane nk gi ?
haha.

Shizan Syafik said...

adoii.. sy takdek perasaan lagi cik ina.. huhuhu.. kena balik kg dulu baru dtg perasaan kot.. insyaALLAH.. banyakkan berdoa.. sy pun tak reti masak, tak pandai bergaul juga.. hehe

InaYusoff said...

@sarahhernyzar

potang neh jugak akk pos..
minta2 sempat sampai leee..

InaYusoff said...

@Shizan Syafik

takpe..tunggulaa perasaan tu muncul...kompom macam2 pk nanti..hehe

cemane kita neh kan..
kene belajar cakap sorang2 depan cermin ni..

hihiih

ZaritH said...

dah dkt dah. jeng3~~!!

InaYusoff said...

@ZaritH

jangan nak jeng2 sangat le zarith...hehehe..

i nebes neh tahu tak..

time u nanti..tahu la cemane...


Syaz Rozelt said...

wah lagi 11 hari..semoga segala hal dpermudahkan k =)

InaYusoff said...

@Syaz Rozelt

tenkiu syaZ!..

=)

zarith said...

Akhirnya dapat juga rumah sewa. Tahniah. Saya pun dah pindah sikit sikit barang saya ke rumah sewa.

Good luck k