October 30, 2012

Kompang Dipalu : Checklist End October

hye..assalamualaikum!..

sesaje nak apdet checklist kawen...nak tunjukkan hati ada senang sikit...kihkih..banyak benda dah settle.....alhamdullilah..cume ada perkara remeh temeh yang rasenye tidak payah le nak diamik kesah sangat...


Majlis

tarikh
tempat

Warna Tema

Resepsi

Kursus / Permohonan Kahwin / Hiv Test
kursus kahwin
hiv test
borang nikah

Jamuan / Menu
Nikah
sanding

Kanopi
Nikah
sanding

Kad Jemputan
Lelaki
Perempuan


Mekap
Nikah
Resepsi
Bertandang

Pelamin
Nikah
Resepsi

Persalinan Pengantin
Nikah
Resepsi
Bertandang

Photographer
Nikah

Baju Keluarga
Warna

Lain Lain
Doorgift
Bunga Telur
Bunga Pahar
Bunga Manggar
Penunjuk Arah
Langsir
Cadar Kahwin



Bunga Manggar

plan nak buat seminggu sebelum or beberapa hari sebelum....sebab gunakan gula-gula...kalau buat awal-awal..mahu rasenye tak sempat majlis, dah lesap dah gula gula tuu.....


Penunjuk Arah

ni angah nak buat...tenkiu angah....!...


rasenye takde ape dah kot yang berat-berat...cume sekarang time untuk edarkan kad...aku rasa aku cam dah terlambat jee edarkan....pastu dengan tetibe kad tak cukup....huhu..gelabah betul..tertinggal kad kat kampong....jadi kene mintak jasa baik adik aku untuk poskan....sangat kelam kabut betul...


malu lah nak edarkan kad...=__='

Share:

3 komen:

shizansyafik said...

sy pun tak buat lagi bunga manggar.. hehe.. tapi okla, sume dah settle kan ina? debaran sudah bermula belum?

InaYusoff said...

@shizansyafik

hee..bunga manggar kalau siap awal2 takot jadi mainan budak2 je kan..


debaran?..

belum lagi..

hihi

Shizan Syafik said...

@InaYusoff same! eheh =)