October 4, 2012

JJCM si BLIND ROAD Part II

berkaitan entry JJCM si BLIND ROAD semalam..

penat melayan nafsu makan yang memang sangat tidak boleh dibendung..padahal sepatutnye kene jaga makan..:p..

mungkin sudah mula risau dengan segala mak nenek perkara berkaitan majlis..hmmm..


kalau ikutkan gugel maps semalam, destinasi ke arah subang...tapi laz minit cancel...kita pergi ke wangsa maju je la...mungkin next time boleh pergi ke subang..nak tunggu RAWANG BURGER BAKAR kat Subang tuu launch burger terbaru dorang... baru besh nak pergi...subang tu bukan dekat nak pergi berkali-kali...hehe..


nak aku komen?..

nak yang ikhlas ke mengampu?..haha..


tak sedap!!...name je hebat..OMBAK RINDU..tapi tak berombak pon nafsu aku makan..;p


sebenarnye ini third time try burger bakar...


first time, masa dibelanja oleh kawan ketika besday aku..pernah buat entry..tapi malas pulak nak link kan....dan di wangsa maju jugak tapi berlainan peniaga..aku pun tak paham la..rawang burger bakar neh macam francais ke apee...gunekan je name ea..

aku tempekkan gambar je la ea untuk korang bezakan, walau hanye dengan gambar je dah boleh tahu tahap kelazatannyer..



ini burger bakar time besday tuuu...walaupun aku tapau balik rumah, same jugak dengan malam tadi..tapi salad dia tu langsong tak layu...

disebabkan tak sedap..jadi aku tak sabar sabar nak pergi SUBANG bila Rawang Burger Bakar dah launch new burger!!..


notamakansedap :: peniaga rawang burger bakar subang adalah peniaga yang dulunyee berniaga di wangsa maju...so aku harap dia masih lagi mengekalkan kesedapan burger bakar nye itu..






Share:

0 komen: