October 29, 2012

Jemputan Ke Majlis Perkahwinan


Assalamualaikum..

Saya dengan rasa rendah diri ingin menjemput rakan-rakan ke majlis perkahwinan saya pada 17 November 2012 bersamaan hari Sabtu...



click untuk tumbesaran imej dan lokasi majlis...


semoga dengan kehadiran jemputan akan memeriahkan lagi majlis..


Terima Kasih...


::aku takde nak belok belok bunga bunga buat ayat...my fikiran sekarang sangat le rasa tensen::


pada yang nak hadir dan perlukan kad..sila komen..tapi komen tersebut tidak akan diepruv...privacy kot tempat tinggal korang.....





Share:

9 komen:

CIK PARO! said...

tahniah!!

sarahhernyzar said...

kak... komen saya ni approve x ?
incik debong akak jemput x ? hehe :p
kididng jep. XOXO ~!!!

Rara Nasiha said...

tahniah dear. moga semuanya berjalan dengan lancar :)

InaYusoff said...

@CIK PARO!

tenkiu cik paro!..

dah lame dah tak pergi blog cik paro..

InaYusoff said...

@sarahhernyzar


ciss...debongs kawen pon tak jempot ahkak...haha

kose dik...

haha..



InaYusoff said...

@Rara Nasiha


tenkiu rara...

:)

debongs :D said...

nasi beriani kambing ada tak :D tahniah cik donat :p

InaYusoff said...

@debongs :D

hahah...tak memasal pulek komen..

tenkiu beb...

beriani kambeng takde..

tak elok untuk kesihatan...

;p

LiLy Purple said...

tahniah yerk... 2mggu lg...:)