October 2, 2012

cashout nuffnang




setelah bertahun dok peram duit dalam bank nuffnang..akhirnye ahad lepas aku dengan yakinnye cashout...phewww..ingat nak peram sampai beribu-ribu ...tapi sampai ke pencen tak mungkin la hoi dapat ribu ribu.....jadi mari la kita cashout kan..


total earnings kat atas tuu untuk dua hari...hehe..tak sangka dalam mase dua hari je dah dapat RM 1.53...besh kot..kalau RM1530 lagi besh kot...miahahaha... nak berblog pon malas tapi ada hati nak dapat duit ribu ribu.. ;p



dan ini BE yang sedang berlangsung dengan jayenyeee...phewwitt..suke...tenkiu nuffnang.....
Share:

6 komen:

MAY said...

sudah blh cash tak..ada banyak ka?hehe..blh la bt blnje kawen..

Nick Nashram said...

wah, bestnya dah boleh cashout.
saya punye tggu 15 ringgit lagi nak cukup 100..hehe

ciksusu said...

wah..dpt bape ina??
kte baru 30 lebih ;(

InaYusoff said...

@MAY

dah cashout..
tu yang tinggal hengget2 je...

kene tunggu bape tahun akan datang baru leh cashout kot..
haha..blogger tak tegar camni la..

:p

InaYusoff said...

@Nick Nashram


wa...usaha lagi..
chaiyork2...
hehe

InaYusoff said...

@ciksusu

bape je pon..
nak sebut pon segan..
hahaha..

takpe cik susu..
usaha lagi..

kamu kan b2b femes..
hehe