September 24, 2012

Contest : HB for Free






jum join satu contest neh...

senang..

tak payah nak tag kengkawan..

aku kalau contest kene like facebook ke ape ke..memang tak layan..apatah lagi kene tag kawan untuk buat...lagi la menyampah..sebab aku pun serba salah bila orang tag aku untuk buat contest tapi aku tak nak buat...


k la membebel la pulak..


kali ini blog b2b 'MADLY IN LOVE" buat contest yang lebih kurang macam giveaway...


syarat2nye :-

1) jadi follower Madly in Love.. [done]

2) Buat Entry berkaitan contest neh ... [sedang buat]

3) Tinggalkan komen kat entry tersebut.. [selesai je..terus aku komen tinggakan segala ape yang dia mahukan]


itu sahaja...

tarikh tutup : 30 September 2012

nak join?


sila click SINI


tenkiu!..


eh..dan keputusan akan dibuat oleh random.org ..


hadiahnye seperti gambar kat atas tuuuu...


A Free Fabric Hand Bouqet



notamintakaki : aku de masalah untuk linkkan gambar di atas kepada blog empunya contest.... :( ...susah betul la setting tuk blog baru neh..tak sukeeeeeeeeeee!!!...














Share: