August 27, 2012

Kompang Dipalu : Baju Nikah (Final)



kain baju nikah..
final..jangan nak kasi pusing hati aku..majlis tinggal dua bulan lebeh je neh..


hari tu hampir terpusing hati bila mak andam suruh kekalkan yang lame sebab baju bertandang aku dah warne yang same dengan baju nikah yang ini..tapi..kita cancelkan baju bertandang sebab baju bertandang gune yang same dengan majlis rumah aku...dah kata serentak...


tapi masalahnye aku minat gile dengan baju bertandang tuu..dan aku tak minat dengan baju kat rumah sendiri..


hati sering terpusing-pusing..bagaimana ni?..
Share:

4 komen:

shizansyafik said...

samala.. hati selalu je tak tetap.. kejap tengok yang tu cantik, kejap tgk lain lak cantik.. hoho

BIE said...

hyee..

kita BIE Daripada B2B Blog : Jalinan Cinta

salam perkenalan. Hope dapat exchange link dan tukar2 cerita juga :))

InaYusoff said...

@shizansyafik

tau takpee...

kalau duit menimbun..mesti nak buat semua...

tapi neh duit menyusut...huhuh

InaYusoff said...

@BIE

salam perkenalan jugek!