August 14, 2012

cerita tudung, kerongsang,chicken foldover dan ketidaksahuran..

tajuk yang panjang membawa maksud aku tidak ada idea untuk memberi tajuk untuk entry ini....

assalamualaikum..

:) ..sopan ku hari ini memberi salam..;p


memang masalah betul kalau nak mulakan menaip kat sini...tak tahu cemane nak mulakan...penulisan masa PMR dapat B saje...SPM jangan tanyee aku dpt berapa..segan nak jawab...


semalam, kami baru dapat bonus raya...huhu..jabatan lain mungkin dah dapat 9hb ri tu..kami baru je dapat...eh..abangku yang keje RISDA pon semalam juga dapat...ikot pada jabatan la kot kan...takpe..yang penting DAPAT!!...


disebabkan dah dapat bonus..marilah kita mensoping..jam 9malam aku dah terpacak kat danau kota...huahua..gile excited...sebelum tu buka puasa kat nando's alpha angel...huahau..penangan bonus kan..tekak selera mahal saje...tapi tekak aku serius tak boleh nak ngam dengan nando's..kalau kenny rogers tuu memang peberet!...




rembat dua tudung untuk dua baju raya...eh.baju raya ada tiga..hikhuk..sakan beraya...


nak tahuuuu....raya tahun neh..fesyen tudung aku semua begini!!...taknak dah pakai tudung segera...macam dah bosan kot...sekarang kita kembali pada tudung tak berapa nak segera tapi cantikberopolropolbunga di tepi..




eh..ini bukan rembatan di danau kota..tapi rembatan di mana mana sahaja...ada untuk diri sendiri..ada untuk anak buah ada untuk kakak dan ada untuk adik...




yang ini untuk kak lang, anak buah dan adik...yang kelabu tu untuk kau piza..satu jeee....heheh




yang ni tak boleh tunggu rayee..kene mam dan dan tu jugak...kawan belanje...aku ingat nk simpan tuk sahur..tapi mane boleh tahan..ngap jugak malam tadi...pastu perot penuh susah nak tido...pastu sahur pon terlajak...6.00 pagi baru tersedau...huhu.....ape nak disahurnyeee....melapau la aku sampai ke petang karang... :(

Share:

2 komen:

ucupiza said...

hahaha..tq kakakku sayang....nape warna kelabu...den punya tudng dhla kelabu..

InaYusoff said...

@ucupiza
ala..takpela...

tu kelabu pekat sikit..
terima je laaaa....

hahaha