July 26, 2012

T-Shirt Dah Sampai!!...

aku dah dapat t-shirt contest anjuran cik asfiza..contest INI ...


alhamdullilah..macam ngam2 je kat badan aku yang comey neh..hehe..myJZ tak tahu la dia tuuu..ntah muat ke tidak...amik same size...takpela..kalau dia tak ngam dengan size tu, aku cabar dia untuk kecikkan lagi badan dia tuu..hahaha..kijam tak?..badan sendiri pon gemuk, ada hati nak cabar orang lain..


tenkiu CIK ASFIZA dan RAYYAN T-SHIRT




kalau buat pre wed pakai baju neh pon cun kan!!..

tapi cik abe ku anti kamera...cemane?..
Share:

0 komen: