July 20, 2012

Kompang Dipalu : Sijil Kursus Pra Perkahwinan



sijil kursus kahwin aku dan myJZ..kuikui..dah seminggu ambil..asek tak kesempatan nak tayang sijil neh kat blog..eh..perluke tayang?..hahaha..

dua dua sijil ada dalam simpanan aku..dasar pemalash betul JZ nak simpan...


myJZ : ina simpan eh sijil neh..

aku : haiks..taknak kawen ke?.. *aku neh tetibe rasa dia macam tak ambil berat pasal hal kahwin..tak memasal je pempuan neh emo...hahaha..

myJZ : taklah..ina kan macam SECRETARY abang ...

aku : cissssss.................


hari tu siap tersasul cakap SIJIL NIKAH...nampak nau tak menyabau nak kahwin.. ^____^'


Share:

2 komen:

ciksusu said...

tng kte pon suruh kte simpan ;)
tp lg bagus sbb takut hilang time pindah randah aritu..hehe

InaYusoff said...

hehe.
saye pon pk camtu jugak..

mengalah sebab takot kalau dia pegang...ntah ke mane dia letak..

:)