July 26, 2012

Kompang Dipalu : Rasa Mahu Kemukakan Proposal Pada Mak

rasa nak D.I.Y bunga telur untuk khatam nanti or bunga pahar...harap-harap mak terima...save bajet..senang bangat buatnyeee...


cantikkan...bunga tu..bukan lelaki itu..sibuk je nak jadi model bunga... :)




inila crepe paper...cari kat kedai buku...harga crepe paper tu enam puluh sen satu...


nak belajar?.. sila ke SINI ..kalau harap aku buat tuto.....memang kertas ronyok je la nanti..
Share:

4 komen:

ciksusu said...

tak sabar nk tgok bunga ina pahar ina :)

InaYusoff said...

@ciksusu

kita lagi tak sabar nak nengok cik susu punye bunga telur..
bila mahu buat tuto haa????

antalya said...

wat la beb. membe aku penah wat mmg cantik merimbun

InaYusoff said...

@antalya
insyaALLAH yun..
aku nak try buat masa raye neh..
kalau tangan aku neh berbedong, insyaALLAH jadi....
heeh..

aku tak kreatif leee..
payah!