Followers

July 26, 2012

Ketika Waktu Mendatangkan Cinta..Aku Putuskan Memilih Dirimu..

"butterfly terbang la tinggi"...

memang aku rasa nak terbang-terbang dah sekarang neh...aku gile kot dengan ammar...hahaha..tetibe buat entry pasal ammar pulak...betul betul dah gila aku neh..


aku jarang kot nak ikuti drama bersiri sejak dua menjak bape tahun neh..tapi #dejavudikinabalu memang buat aku rasa rugi kalau tak tengok barang sehari!!...


ehem..sebenarnye jatuh hati dengan suara ammar saje...aku owez jadi begitu kan..aku nak iktiraf aqasha orang ketiga yang buatkan aku gilekan dia sebab suara selain arwah dan ezan!!.....fuhhhh..bergetar jantung dengar suara dia....


kalau aku jadi nadira, aku akan pilih ammar...tak kisah la nak cakap aku lupe budi si bazli ke...aku neh keras hati ke sebab dah tahu ammar tu terima aku sebab jantung exgf dia ke...ape yang aku tahu...aku nak si ammar jugak!!!... :) ..over la pulak..hahah..sebab aku tak boleh hidup dengan orang yang macam bazli..gila takde perasaan langsong...boring!!!.....bazli tu sesuai dengan minah yang baru interprame sekarang tu..ape ntah name dia..ha..dorang sesuai berdua..ammar tu sesuai dengan nadira sebab life dorang penuh dengan aktiviti dan perasaan..tak boring kalau life camtu...ini bazli, aduhai, jantung yang elok tu pun, boleh stress.....

^____^


mereka di #amkrew
Share:

2 komen:

Rara Nasiha said...

Takpe, kalau nadira taknak Ammar, u amik la Ammar, I amik Bazli. eh? hehe

InaYusoff said...

chewahhh..
macam kan dapat je rara uit..
:)