July 20, 2012

Izinkan Saya Membebel Sebentar



macam hampeh je kawan aku neh..bila habaq nak kawen..ada ke dikatanye aku begitu...hakhakhak....kalau tak kawen, asek tanye bila nak kawen..memang kene lempang lelaju lee...



dah sampai seru beb..kalau seru tak sampai..mungkin aku masih macam dulu....masih lagi anti LELAKI..masih lagi dengan hobi mengutuk LELAKI...eh..perluke capital...kihkih..


izinkan saya membebel sebentar boleyh?..eceh..mementang mintak izin..gunekan ganti nama saya la pulak..hahaha..


sebenarnye...besh kalau bercinta di waktu masing masing umur dah ke arah 3 series...sebab waktu declare tu memang fikir serius nak terus kahwin je..takmo memain lepas neh..memasing dah letih....kalau dulu masa umur masih lagi muda remaja, fikir tak kemane asik nak fikir seronok ada pakwe je..tak fikir jangka masa panjang...sebab tu kecewa memanjang....-____-' ....


tapi kecewa tu buat aku lebih kuat lebih kenal LELAKI itu macam mane...jangan kata dia dah bawak kita jumpa family tu,memang dah jamin dan berniat nak jadikan kita bini..usah laa hey...dia boleh pusing niat tu sekelipan sajeee....kalau zaman mak abah aku dulu memang boleh percaye..zaman sekarang, kau dah kenal seluruh sanak keluarga dia pon belum tentu JADI....sedih kan dengan anak muda zaman sekarang...dah moden sangat..macam mak mak membebel pulak...hmmm..aku suke menulis...#tetibe..


sebenarnye...pengalaman tu penting kan...

1) sakit putus cinta yang pertama membuatkan kita bersedia untuk hadapi perpisahan untuk cinta kedua dan seterusnya..

2) dipermainkan oleh kekasih yang lalu...membuatkan kita lebih berhati-hati untuk mempercayai kekasih yang seterusnya...


kan..kan..kan....


:)


bye bye...

dari,
orang yang pernah terjatuh, tersungkur, tergolek dan jadi bodoh dek kerana CINTA
Share:

4 komen:

adiek_galcute said...

btul tue..aku pun sokong gak..hehehe

fazilamz @ iLa said...

...dan kerana pernah putus cinta juga buat kita lebih tabah + kuat = kematangan dalam meneruskan perjalanan hidup ini....

yezzzaaaaa.....

InaYusoff said...

@adiek_galcute

tang mane kau setuju dik?..

InaYusoff said...

@fazilamz @ iLa

yessss!!!..