July 18, 2012

Berlumba Lumba

:)

tak tahu nak mula dari mana...kalau boleh nak cerita semua..berlumba lumba nak ditaip kat sini..heheh


badan rasa tak sedap..bukan demam..telinga neh rasa sebu..mungkin sebab masuk air masa mandi laut weekend lepas..hidung dah mula tersumbat...


dan agak mengharukan aku kene kawal makan sekarang..bukan sebab diet nak kawen..tapi untuk kesihatan diri dalam jangkamasa yang panjang...lebih lebih lagi orang bercerita kalau tak jaga betul-betul, kesannya kalau aku mengandung nanti...effect kat baby...huihui...takot...jadi sekarang kena memilih...perlu untuk baby...


bercerita pasal baby...opismet merangkap kawan bergusip telah selamat melahirkan baby...comey sangat..sangat2 okeh...


comey like aunty D dia..hehehe..cukup empat bulan boleh la jadi flower baby tuk majlis aunty D ...haha..kemain aku neh..:)



tak sampai empat bulan lagi nak bergelar isteri..aku malas nak countdown sangat sebab malas nak rase nebes...:)....banyak lagi benda nak hadap..countdown neh boleh buatkan aku rasa masa tak cukup...serius!..


malas dah nak taip..tadi rasa macam berlumba lumba semua cerita nak keluar.. :)
Share:

1 komen:

ciksusu said...

sama2 la rushing2 kan..haha
mati la 4 bulan lg -.-'