July 16, 2012

Bebel Is Caring

tahukah anda?
ecewah..tetibe tanye begitu...

tapi series..tahukan anda sejak bontot Orange dicemari...saya amat takut untuk memandu...


nampak tak ?..sudah tiada dara Orange ku... T___T..buruk bebenau!..


aku syak aku masih trauma dengan kemalangan tersebut sebab :-


1) aku suke brek kereta tak semena-mena walaupun kereta kat depan tu jauh..

2) aku jadi seram sejuk kalau tetibe kereta kat depan tu brek mengejut..menggeletar tetibe..

3) kadang-kadang aku tak berani nak potong kereta lagi.....seram sejuk...


dan myJZ suke membebel bila aku jadi begitu...uhuuiii....semalam bertubi2 kene bebel dengan dia...wuuuhuuii..nasib baik la lesen dia mati..kalau tak, memang aku terus tukau driver jek..


perit okeh dengar lelaki membebel...kadang kadang boleh rasa nak merajuk...dan paling tak tahan boleh pulak dia cakap "Bebel is Caring"....


sangat laaaaa..........


#penangan pergi kursus kahwin la neh..... ^___-'
Share:

0 komen: