June 12, 2012

Rempit | Saya Bukan Adina Sempit

hari pertama merempit..setelah hampir tiga tahun tak merempit..

rasa lain macam sangat...rasa berangin...berangin yang original tapi udara yang tercemar..selalu angin air cond je rasa...dengan rasa luas semacam...takde dinding dok lindungi...fuh.memang semacam la aku rasa....


kalau naik kete, tekan minyak sikit..kompom dah kedepan sane...neh aku rasa macam lambat nau lak motor neh...rasa tercabar bila kereta dok potong aku yang hanye merempit neh...rasa lain macam bila kene menten kat tepi..takleh nak ke tengah sangat..memang lain macam laaa....fuhhhh...


tolong la doakan supaya empat hari ini aku dapat merempit dengan selamatnye....tak kompiden sangat la...aminn..



aksi sebelum merempit..fotogedik wif myIsha.......
Share:

0 komen: