June 25, 2012

Mari Kurus

hari ni hari gaji..
saye pergi makan mekdi..

sekian pantun dua kerat..

;p

sebelum makan mekdi pergi menimbang berat badan..memang dah syak akan naik sebab duduk kampong, makanan lazat-lazat..lepas makan, pergi tidor..bangun makan lagi...haiyaaaa.....

dan memang naik pon... T_____T ..benci..benci tapi makan tak hengat dunia..

pastu gatal-gatal search diet atkins....

tak terikut kot diet atkins neh..tapi hendak seribu daya...taknak seribu dalih..jadi berdalih-dalih la aku nak diet neh..tapi seronok nengok dorang boleh kurus. :)..tiada yang mustahil dengan diet atkins neh....

agak-agak mampu tak aku nak kurus neh!..

masalah paling besar sekali adalah lengan terchenta...belum ape ape tang lengan dah naik dulu....kalau beli baju, benda pertama kene nengok dulu adalah tang lengan..tensen je kalau dah minat baju tu pastu tang lengan lak problem..


see..walaupun muka comel..miahahaha..tapi tang lengan tu buatkan aku down je.. T____T..

jadi harus bagaimana ni sih...kuatkan semangat la kot berdiet...ke hangat-hangat tahi ayam je aku neh...



Share:

4 komen:

|| A r a W a n i || said...

nyah~
mak sokom. marilah kita diet bersama!

Liza said...

jom diet.. liza pun tgh nk diet sbb bj dh xmuat p keja

~E-bU AQiL iMAn~ said...

Ohh..abislah daku..

Smua org mau diet..

Xde kwn la nk ajk mamam lps ni...

Huwaaas..sobs..sobs..

InaYusoff said...

ara ^^jummmm...kuatkan semangat...hahaha..ye o o jee neh..

liza^^jum jum...kasi muat itu baju kembali...:p

ibu aqil^^hahaha...i tunggu u bersalin baru i diet..kesian u...haha..alasan taknak diet sekarang...