Wednesday, June 27, 2012

Malam Tadi Mimpi Dapat Duit Banyak...Wang Besar..Wang Besar..


rajin nau lak ari nih nak berceloteh kat blog.. :)

malam tadi mimpi dapat duit..banyak..dalam RM400++..suke mak..tapi dalam mimpi je..kawan bagi..selamba badak je dia bagi..RM400++ tu bagaikan 4 hengget je...suke je hati masa mimpi tu..macam macam la fikir nak beli dengan RM400++ tu...

pastu pagi tadi bangun, rasa macam tak sedap hati..pernah baca kat blog sepet88, kalau mimpi duit , ada makne yang tak seronok la tuu...

jadi pergi la menggugel..aku neh kaki gugel..ape2 hal pon..gugel sajer..


Makna Mimpi :-

1)  Mimpi Gigi Tanggal -  Kematian Orang - Orang Terdekat

2) Mimpi Dapat Rantai / Orang Memberikan Rantai - Memiliki Pasangan Yang Setia

3) Mimpi Tidak Berpakaian atau Berbaju Seksi di Khalayak Ramai - Akan Mendapat Malu

4)  Mimpi Pinggan Mangkuk Pecah Berderai - Menghadapi Masalah Dalam Pekerjaan

5) Mimpi Mendapat Duit - Akan Ditimpa Penyakit

6) Mimpi Dalam Rumah Penuh Najis - Akan Mendapat Rezeki

7) Mimpi Seseorang Meninggal - InsyaALLAH orang tersebut panjang umur

8) Mimpi Tentang Kucing - Rumahtangga Akan Bahagia

credit to : http://sam-puansyurga.blogspot.com/2010/12/tak-kenal-maka-tak-benci-dan-tafsiran.html

tu diaaaa..mimpi dapat duit banyak adalah bakal mendapat penyakit...:(

sekarang neh pon tengah berpenyakit...penyakit gatal-gatal...satu muka gatal pastu badan sikit-sikit..bergaruk saje...mintak-mintak inilah penyakit yang ditafsir dari mimpi tuu..bukan penyakit lain....

tolong doakan aku sihat..nak kawen neh kene sihat sentiasa..tetibe!.. :p




17 komen on "Malam Tadi Mimpi Dapat Duit Banyak...Wang Besar..Wang Besar.."

norhana hussin hana hussin on November 13, 2013 at 8:58:00 AM GMT+8 said...

mimpi tu permainan tdo smlm pun sy mimpi ada org bg sy duit

norhana hussin hana hussin on November 13, 2013 at 8:59:00 AM GMT+8 said...

mimpi tu permainan tdo smlm pun sy mimpi ada org bg sy duit

norhana hussin hana hussin on November 13, 2013 at 9:00:00 AM GMT+8 said...

mimpi tu permainan tdo smlm pun sy mimpi ada org bg sy duit

:::Lissa::: on November 21, 2013 at 1:03:00 PM GMT+8 said...

haa? dpt penyakit? na'uzubillahiminzalik..

mlm td pn sy mimpi lelaki bg sy duit rm1000.. :(

mintak2 tafsir mimpi tu xbetul.. moga dijauhkn dr penyakit... amiinn.

Anonymous said...

Nauzubillah. Mintak dijauhkan dari ditimpa penyakit. AMIN.

Anonymous said...

Bismillah jgn sampai penyakit datang.aamin

Anonymous said...

Bismillah jgn sampai penyakit datang

Anonymous said...

Bismillah jgn sampai penyakit datang

mas turah on February 17, 2014 at 4:34:00 PM GMT+8 said...

klu mimpi dapt duit dr public fon pastu ade orang ambil duit tu ape maksod nye

Anonymous said...

Smlm mpi join contest bukak peti besi kt bank. Sy ng kawan bjaya bukak. Dlm tu ada duit rm 1juta. Mmandangkn kwn yg bukak so kire tu duit dye. Cume sy amek rm100 000 je.. syok dpt duit xhabaq kt sapa. Cume dlm kpala pkiaq nk bg kt my mom pebaik umah kt kg. Patu nk bwk my mom pumrah. Tup2 bangkit dri lena. Mpi rupenye.. kemain bhgia dpt rasa pgg duit krtas 1k tebai2.

Farid Zuan on April 13, 2014 at 7:17:00 PM GMT+8 said...

Sya juga mimpi bnyak duit .

Hainy Amy on June 13, 2014 at 6:07:00 PM GMT+8 said...

mimpi suami bagi duit kertas berikat2 seratus ribu lebih!...Ya,Allah jadikanlah ia kenyataan!...amin,,

Hainy Amy on June 13, 2014 at 6:08:00 PM GMT+8 said...

jadikanlh kenyataan mimpiku tadi suami bagi duit seratus ribu lebih...

Ruwal Findi on August 5, 2014 at 4:41:00 AM GMT+8 said...

Sy mimpi diberi peluang ambil duit sebanyk 3Bilion dan hanya dpt sedikit disbkn rakan yg lain tamak..

Anonymous said...

Weh btol la.. Smlm mimpi tu.. Skng mmg tgh skit bdn..huhu

Anonymous said...

Dua hari lepas, mak saya mimpi duit kertas rm1 banyak kat kaki dia... kebetulan malam tadi buat check up, doc kata tulang kaki mak saya da reput... mak saya sekarang nie susah nak berjalan.. huhu... rupa2nya mimpi sebelum nie petanda penyakit.. doakan mak saya semoga cepat sembuh dan diberikan kekuatan untuknya... amin.

Anonymous said...

Mimpi dpat seribu..ya Allah jauhkan lah...

 

[InaYusoff] Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez