June 17, 2012

Kompang Dipalu : Katering

dalam entry sebelum ni masih lagi tak kompom samada nak masak sendiri atau upah katering saje...

dan sejak dua tiga minggu lepas ada ura ura nak katering saje..masing masing dah malas...bak kata nenek sedara..orang pemalas je gune katering neh..hikhik..

akhirnya hari ni dah kompom untuk guna katering saje..dan harganya sangat sangat sangat murah...

aku cakap murah sebab dalam pakej katering tersebut:-

Lauk

1) Nasi Putih & Nasi Hujan Panas
2) Ayam Masak Merah
3) Kari Daging
4) Pajeri Nenas Berempah
5) Ikan Kering + Sambal Belacan
6) Air Anggur
7) Ulam-Ulaman

Cuci Mulut
1) Tembikai

Air
1) Anggur

Lauk Pengantin
1) Ayam Golek
2) Udang
3) Telur Puyuh
4) Siakap 3 Rasa
.................. ada lagi yang aku tak sempat nak salin..

Khemah
1)Khemah Pengantin (1)
2)Khemah Tetamu (4)
3)Khemah Buffet (2)
4)Khemah Penyambut Tetamu (1)

dan Kendarat disediakan sekali...

nak tahu berapa harga yang dia tawarkan..RM 10 / pax...kira siap semua la...dari lauk sampai ke khemah dan sampai le ke kendarat...murah sangat..rasa lega yang amat...satu part yang betul betul dah settle..legaaaaaa.......


weehuuuuuuuuuuu....


Share:

5 komen:

adiek_galcute said...

utk aku yg lauk pengantin tu k..hehehe..takde taknk mkn. ko sanding sorg2 nanti

InaYusoff said...

kau dah semestinyee sebelah aku nanti..
makan sekali..
kalau kau takde..
aku tak makan..
haha..
konon...

aku infiniti said...

mkcik! lame sungguh x jengah blog ni..nk kawen dah kamuuu..heee.thniahhh!

InaYusoff said...

tenkiu!!..

dah keje kat kl eh..

t jempt la eh ke majlis saye..

tapi lambat lagi..

hahah..

take care ye kamoo!

aku infiniti said...

hee..aah, kje kl dah skrg..hee. oouh..kalau org dh jmpot msti la pgi kann.hak2.. okeh, u too,tke care la ye tym2 drh manis niii.hee