June 5, 2012

Kami Tunangan Orang...Yeay.


yeay sangat la... :)

alhamdullilah..akhirnye kami bergelar tunangan orang pada umur sebegini..kihkih..macam dah tua sangat untuk bergelar tunangan orang kan..

selamat bertunang babe..same-same la kita menjadi tunangan yang baik..


plish jangan kawen tahun ini ye...ini pesanan yang dah berpuluh kali neh..hahah..



aku bagi bloom sikit kat gambar neh sebab aku nampak hitam kat gambar original..ape ingat korang je pandai nak lawa dalam gambar..aku pun samee.....hihihi
Share:

2 komen:

adiek_galcute said...

hehehe...yeah...da jd tunang org..semoga kekal hingga ke pelamin dan terus sepanjang hayat..amin...

InaYusoff said...

amin...

:)