Followers

May 25, 2012

Taipan Macam Cipan

assalamualaikum..
:)

hari neh nak luahkan perasaan..dah lama sangat terendam..busuk jadinya.....

takde ape-ape pon..cume blur tentang persiapan kahwin.. :) ..sama la kes macam bertunang hari tu...ape pon tak boleh..semua blur aku neh.. sebab still rasa betul ke aku nak kawen...padahal hidup aku pun terawang-awang lagi..masak pon tak pandai..kemas pon time rajin je...jaga diri sendiri pon tak tentu arah lagi..apetah lagi nak jaga sorang lagi makhluk ALLAH...

rupenye dalam aku dok listkan...aku terlupe banyak perkara..nengok..pening sudah..nasib baik la sempat berkongsi kepeningan neh bersama kazen lelaki aku..




eh gile..tetibe kene DOL...betul jugak kata dia..blog bawak ke mane-mane ke??...aku rasa aku kene ada buku checklist..tapi tulisan aku gile tak cantik...dan tak kemas..mahu jadi belacan buku tu nanti..


untuk mak pon..kene beli satu...senang..mintak2 aku ingat nak beli..:)
Share:

0 komen: