Followers

May 29, 2012

Kompang Dipalu : Random Update

Photographer

dalam list terdahulu..ade daku cakap pasal calon kameraman untuk majlis..antaranya ialah kazenku..tapi awal-awal lagi kazen dah tak nak..sebab dia kata, nanti macam tak syiok..sebab majlis sedara kan...jadinye takot nanti sedara mara yang lain dok panggil dia snap gambar..kejap-kejap kang kene panggil dek sepupu2 lain..kejap-kejap kang makcik pakcik lak yang panggil....jadi macam tak seronok la kan..dia dibayar untuk aku sahaje..chewaahhh...jadi dia buat kesimpulan, dia macam keberatan..okeh..takpe...lega sikit hati ku..sebab yang suggest dia neh, bapaknye sendiri..so takde la aku terkilan sangat kan..


baru kejap tadi, aku tanye opismet pulak...dia tak bagi harga lagi..tapi dia jamin dia bagi harga murah...tapi aku kene compare kan jugak la dengan kawan angah tu..tapi if aku amek kawan aku neh, aku kene sediakan penginapan..tapi dia kata kalau aku sediakan penginapan dia bagi murah...tapi baik dia cari sendiri kot...nanti masukkan sekali dalam pakej...


aku dah nengok hasil kerja dia..alhamdullilah, cantik!...


Baju Nikah


tidak ku tempah lagi..rasa mahu tempah di kampong saje..di kedai cina di kuala...mahu buat baju kurung moden saje.....dan sebenarnye aku ada terbekenan dengan satu baju blogger yang baru bernikah tu.... namenye KILA..nak nengok..sila la click SINI..tak berani nak tempek gambar orang...suke sangat laa baju dia tu..lebeh2 lagi kain dia tuu.... ke nampak lawa sebab dia memang lawa..ke ape rupe aku nanti kalau buat baju macam dia...kalau tak dapat baju pon..tiru fesyen kain dia pon okeyh la kot....


Tudung Nikah


itu kakak andam (sebab dia muda lagi)..sukatik aku je nak panggil ape..suruh aku beli tudung yang awningnye keras tu...dia tak sediakan sebab aku adalah sendirian berhad baju nikah..bukan pakai dia punye..tapi kalau pakai yang awning keras tu...rasa macam susah lak myJZ nak kiss dahi aku time pas nikah tu...rasa macam tidak kesampaian lak syahdu selepas bernikah tu kalau tak dicium dahiku dengan bebetul...hihihihi..betul kan?...so sekarang adalah tengah fikirkan perlu ke tak ikot kata kakak andam tu..atau aku perlu ikot kepala aku sendiri...tapi takot kalau aku beli tudung bawal..maka susah la pulak dia nak riaskan kepala aku neh..kang banyak nau la katenye...aku neh jenis malas nak beratkan kepala sangat..


Bebelan Memain

Minggu neh balik kampong..kompom cakap pasal kawen je neh..huihui..lemau je rasenye..haiks..kenapala kalau kahwin, kene buat majlis-majlis sebegitu..kene buat memacam.....kenapa tak terus akad nikah je..pastu kenduri cam tunang tu je ha..kenape perlu pengantin pakai lawa-lawa..kenapa perlu itu ini semua itu begitu begini..dan perlu ke aku membebel sebegini sedangkan persoalannye...AKU NAK KAWEN KE TAK NEH???...huhuhuhu...







Share:

1 komen:

Syamilah Zaidin said...

na offer MH sebagai photographer tpi die jauh kn skrng nie. :(