May 8, 2012

Kelantan Oh Kelantan

aku dah kembali..ada yang kesah tak?..takpela..kalau takde yang kesah..takpe..aku tulis pon untuk aku ingat balik t komdian hari..*ayat pujuk hati..hahahaha...


ahad malam baru tibe selayang..gile penat...9 jam perjalanan...naik kematu montot..aku memang tak suke travel jejauh neh..membuhsankan....masa odw pergi kelantan tu..sempat lagi mengadu dengan myJZ...


aku : jauh lee kelantan neh..seb bek jodoh orang Melaka jugak.. :)

myJZ : wahahaha..tapi raye pertama rumah tanjung ...raye ketiga baru kuala..


erk...tetibe cite sal raye kan..siap cop lagi pesday umah tanjung..ini tidak boleh jadi.......belum kawen lagi dah cite pasal raye pertama kat umah dia..ini bukan calon suami yang terbaik neh...hahahahahahaha...... :)...takpela..abaikan je..tahula nanti..time dekat2 raye apa akan ku buat sampai dia akan mengalah beraya di kuala..wait n see..




kelantan sangat panas eh..tapi bukan kelantan je kot..semua tempat panas...aku dah ler bertugas di bahagian florikultur...lagi la rasa macam sauna jee..panas membara....lepas tuh kene pakai baju kurung pulak...asyeemmm ketiak den....-____-' ....



aku suke kelantan...sebab tudung-tudung kat kelantan murah-murah dan cantik-cantik...gile aku kat sane...macam nak memborong tapi fikirkan nanti nak makan ape kalau dah tengah-tengah bulan nanti... tudung?...



dan aku nak bagitau jugak...kelantan sudah besh..sudah besh dari segi ape?..dari segi kemajuan...sudah ada McD..itu yang penting.......hehehe...sudah ada tesco..sudah ada mydin...dan macam seronok sikitla kot kelantan kali neh dari yang aku pernah pergi dahulu....seronok...yang tak seronok..cume perjalanan yang jauh saje..yang lain..sume nye okeh....



dan aku telah mencuba sup belut...gile excited nak rasa sampai kene tunggu hampir sejam....aku mengharapkan kegelian orang ramai terhadap sup belut adalah tidak benar..aku mahukan kesedapan sup belut di tekakku.....tapi rupenyee...memang geli doh nak makan belut neh..sup dia aku boleh telan..belut tu tak boleh nak ngam dengan tekak..maka makan la aku nasi kosong dengan sup kosong saje.....dan regenya adalah RM 7.00...mahal ke dok nasi kosong dengan sup belut dengan harga sebegitu??..



oh no..ku tak boleh telan.... :)


okehla..sekian je cerita kelantan untuk hari neh..nanti aku cerita pasal PARIS pulak........


#PARIS?? : jangan percaye...








Share:

0 komen: