April 10, 2012

Sudah Pergi Berjumpa Doktor

tengahari tadi datang balik penyakit sakit kepala...tapi tak macam semalam tapi agak pelik la bila sakit kepala tu macam dah jadi sakit harian...wajib kene hari hari pulak kekdahnye...oh..saye tidak mahu tahan rasa ini..


dengan langkah perlahan pergi ke klinik panel..sebenarnye tak suke pergi klinik bukan sebab tak suke makan ubat tapi tak suke menunggu lame sangat..selalu klinik neh dah boleh digelarkan sebagai klinik 2 jam..sebab lepas register maka tertongok la kau disitu selama dua jam..lepas tu baru la dapat jumpe doktor...


tapi hari ini idok le begitu..dua puluh minit pon tak sampai..mungkin sebab tade orang langsung dan doktor adalah dua orang..aku pilih doktor perempuan..ntah le kali neh rasa macam nak memilih pulak...hahaha..salu mane2 doktor pon aku tak kesah...mungkin pembawakan sakit neh...#tetibe.. :p



alhamdullilah..takde ape-ape..tekanan darah normal sajork...


doc : tekanan darah kamu okeh..takde ape ape..
aku : oh..entah le doktor..saye pon pelik kenape saya asek pening kepala..dari laz week..
doc : kamu ada stress ke kebelakangan neh?
aku : takde pon..

okeh..mari kita same-same pelik kenapa aku sakit kepala kebelakangan ini..huhuhu...




aku mintak doktor ubat sakit kepala..doktor bagi dua..dengan ubat tahan sakit kepala..nak caj lebeh lettew..hahaha..

tapi takpe..aku suke...senang..asal sakit je telan..asal sakit je telan..lame-lame aku pon ada sakit lain disebabkan penyakit ubat tahan sakit..hmmmmmmmmm...


lepas dah pergi jumpe doktor..tetibe otak berdenting suruh pergi makan mekdi...hehe..salahkan otak yang berdenting pulak kan..sedangkan memang dah mengidam lame dah..

drive thru sajork..alone..kesian kan..sebab ibu zura dan mama zerin outstation yang tak berapa nak outstation...hehehe...kesian hamba keseorangan..maka drive thru n makan kat rumah adalah yang terbaik bila mereka tiada...

Share:

0 komen: