April 10, 2012

Sakit Kepala Ubatnye ialah Losyen Mustajab..Gerenti Mujarab

semalam sakit kepala amat sangat..dah lama tak sakit kepala macam neh..selalu sakit kepala manje-manje je..mungkin sebab terkena hujan kot hari ahad tersebut..



dari opis lagi da makan dua biji panadol..activefast lagi..tapi tak kebah-kebah..sakit apekah kau neh...terus decide balik rumah tengahari nak kasi baring-baring dan mungkin akan kebah sikit..



tapi tak kebah-kebah gak..terus mesej myJz...konon-konon bila dapat mesej dia terus kebah..apekah kau ingat dapat mesej myJz itu umpama ubat yang dibagi doktor?..hihihi...opecoz la tak kebah-kebah jugak..dia suruh mandi..tapi degil sikit..sebab rasa macam malas nak mandi...tapi bila lame-lame tak tahan sangat dan takot dikatakan derhaka pada bakal suami...terus pergi mandi di tengahari bute...syiok oh..mandi di tengahari..



lepas tu terus makan lagi panadol dua biji..huhu..panadol bagaikan gula gula bila dah sakit bagai...saye terlalu bergantung pada panadol...-____-...



dan lepas itu dengan langkah cerdik maka sapula losyen mustajab kat rambot...terus sehingga kulit kepala...dan terus rasa berangin..dan selepas itu boleh la tido dengan nyaman.....dan terus la aku tak masuk opis semalam..hehee..



dan alhamdullilah..sudah kurang sakitnye...tapi ada sikit sikit sakit lagi..kenape eh?..


perlu ke pergi berjumpe doktor?..
Share:

0 komen: