April 25, 2012

Over Excited dan Akhirnya Ku Terdiam Juaa

sejak dua menjak tiga menjak dan berapa menjak yang lepas aku rajin melayan twiter..hehe..orang dah berzaman layan..aku baru sebulan neh menjenguk..buatnye 2010..2012 baru terhegeh-hegeh...cume macam bute sikit pasal twit..jadi malas nak layan twit..


pastu bajet retis yang nak follow retis jek..yela ..aku mane de ramai kawan..kiranya sape yang aku follow tu, korang sila la perasan retis la eh even korang blogger @ kawan @ kawan sekampung aku jeeee.... ;p..kahkahkah..


aku seronok bertwitter sebab sukatik aku nak twit ape pon..kat fb dah berlambak sedara mara dan kawan-kawan..kat twitter nak mengumpat pon senang..tapi setakat neh aku tak mengumpat pon..tak percaye??...sila la cari twitter aku.....aku nak hidop dalam ketenangan...sudah insaf...eceh..konon la aku neh kan.. :)


dan semalam tetibe aku ternampak twitter zulhuzaimy...terkesima okeh..aku peminat dia duluuu dan bukan kini dan selamanye..duluuu saje...pengakuan ikhlas kan..kalau orang lain tu mahunye cakap dulu kini dan selamanya....tak kose aku...ape aku dapat kalau minat menggila...bukan dapat satu sesen pon..#sekarang dah mata duitan aku neh...


lepas tu gatal tangan la pulak nak mentuit lelaki yang pernah buat aku jatuh suke pada kegentleman dan suara dia yang aduhhhhhhhhaii....bikin aku cair!..

tak harap pon dia balas.....sebab siapala aku kan....hanye miss melaka dalam mimpi sajeee.....:p



yess...first drama dia yang aku tengok dan terus tergolek dog suke kat dia adalah drama MISS PENANG....-___-' ... korang ingat?..kalau tak ingat..korang bukan lahir tahun 80an...#tetibe... :p...

lepas tu dia balas...dia balas pon cume "hehehehe"..itupun aku dah riang ria sukati dalam bilik...tersenyum simpul sorang-sorang...


bagos dia neh...dia layan peminat dia kat twitter tu sampai penoh atau erti kata lain naik semak TL aku..heheheh..


dan atas sebab tu pun aku takde nak berbalas2 tweet dengan dia..nanti kesian kat dia nak balas tweet aku jee...#perasan...


dan marila kita sama-sama membaca pesanan Ustaz Azhar Idrus yang super kelakau di dalam setiap twitnye....




ingat tu adik adik...jangan kemaruk sangat dengan artis..bukan dapat kawen pon...dapat dosa adalah lagi....



Share:

2 komen:

|| A r a W a n i || said...

ok nyah~
sila follow mak.. eyeliner13.
hahahah!
xkira! follow jugak~

InaYusoff said...

okeh!!
dah follow..
jadi rasmi la kamu sebagai retis okeh!.

hahaha..

ku pelik kenapa nak kunci kunci sangat tweet tuuuu....

public sudah!..