Followers

April 14, 2012

cincin disarung part III


tadaaaaaaaaaaaa...inilah satu satunye gambar yang paling aku suke..gambar lain aku tak suke..sebab mekap yang tak berapa nak cantik di mata aku tapi mungkin cantik di mata orang lain (kecian kakak ipar dah mekap tapi aku boleh cakap camni kan...huhuhu) dan jugak baju tunang yang kembong ituuuu....


sebenarnye mekap tu lagi macam tebalnye tembok china dan gelapnya daku si tampuk manggis..tapi aku dah kesat sikit sikit kat bahagian kening sebab rasa macam sinchan pulak berkening tebal sangat....



eh lupe lak nak cerita pasal gambar di entry sebelum neh....


kes yang main duduk je tak perasan kat lantai ada bekas mekap tinggalan kakak ipar di atas lantai maka terconteng la kain itu...uwaaaaaaaa..gelabah wa sampai pikir singkat nak terbalikkan je yang depan pergi belakang dan belakang ke depan. sebab fikir nanti bakal mak mentua nak sarung cincin kat dalam bilik je..maka aku haruslah duduk..so kira small matter la kain tu alih ke belakang...kira macam fesyen baru..kain lepas batik tapi letak kat belakang.siapa ajar aku pun, tak tahu..main ikot senang je....hangguk betul....



tapi sebab aku ada kawan yang prihatin serta kakak dan busu..maka mereka menyental la kain aku...aku macam tak panik gile..cool je...masih lagi berfikiran nak terbalikkan kain tu...aduyaiiiiiii.......



dan cube fikir....cube fikir...sekaliiiiiiiii...jeng jeng jeng..


aku dipanggil keluar bilik..dan acara menyarung cincin dilakukan di ruang tamu...oh mak aiii......bayangkan kalau aku degil gak nak terbalik kan kain..bayangkan..tak ke malu..ish.......dah le kaum lelaki bukan main ramai kat luar tuuu....dan kaum perempuan lak dok kat tetepi bilik tu....aduhai....nasib baik la tak ikot akal pendek aku neh...



dan series gile aku tak puas hati kenapa aku dipanggil keluar ke ruang tamuuuuuuu..kenape tak sarung cincin dalam bilik je...kenapeeeeeeeee...kenapa macam itu....kalau tahu...akan ku buat pelamin indah di ruang tamu itu...okeh..over la plak....hehehe.....



hoyeah...jadi tunangan orang sudah.......tu la bakal mak mentua wa......hehehe..getar tangan beb di samping getar melihat lensa lensa kamera mensnap diriku...ahaks..:p



ape perasaan aku setelah menjadi tunangan orang??..



itu kita cerita lain kali.......

**sume gambar di entry cincin disarung adalah dicilok dari fb dak adiek...sebab pendrive ku corrupt sampai arwah semua gambar..hetchu pendrive...
Share:

1 komen:

sarahhernyzar said...

tahniah. hehe. dalam diam ubi berisi. x pasan pn kakak dh nk menikah. ecece !