April 14, 2012

cincin disarung part II

seminggu sebelum majlis...daku sudah amek baju tunang..sekali hamek la hai...tak berkenan mak dibuatnye...huhuhu....tangan macam terpendek..baju macam terkembung.....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...nanges disitu...ini tidak boleh jadi...tensen gileeeeee......benciiiiiiiiii....inikah dugaan yang kuterima....*terus nyanyi lagu fauziah latiff...




aku memang cepat gelabah...cepat je pergi beli baju lain..tapi akhirnye suara majoriti suruh gak aku pilih baju kembung tu...jadi aku redhakan dan sedapkan hati bahwa baju terkembung itu gojes sesangat....huhu..walaupun nak dekat empatpuluhempatkali dok menggaya depan cermin........hati tetap tak berapa berkenan...




jumaat 30.3.2012..aku dah start cuti..amek cuti awal..senang..sebab macam banyak hal je nak dbuat..kamis petang dah pecut ke kg..



aku nampak macam agak stress kot..tapi nasib baik ada adik beradik dan ipar duai yang menolong.....dorang yang buat hantaran...aku cume jadi mandor je nengok-nengok..mandor pon ada bagi arahan..aku cume anggokkan saje ape yang dorang cakap..aku tak reti la hai bab bab ini semua.....aku masih lagi blur bab nak tunang dan kawen neh...sesungguhnya aku sangat blur dan rasa di awang-awangan....



sehari sebelum hari bertunang..daku diberi cuti tak boleh keluar ke mane mane....yahooooooooooooooo...dapat gak mengelat dari keluar beli barang barang yang tak cukup..penat sangat...eceh..macam le penat ape je..hehe..penat otak je lebeh kot... T___T..



dan mase tu gak la baru terkial kial sape nak mekap aku..aiks..kenape la waktu tunang neh pempuan kene lelawa eh..kan bagos kalau cincin tu bagi je kat family kita..takyah bakal mak mentua nak sarung cincin...wa nebes beb!!...


mulanya nak suh ada kakak tu mekap..dah siap kol kata nak g butik dia..sekali itu titah perintah bonda lak kata takyah nak mekap sangat la..kalau nak mekap pon, suruh je la kakak ipar..dan kesudahannye memang kakak ipar la yang mekap..dan hasilnyeeeeeeee...........................macam tak menepati wa punye selera mata laaa.......jap jap lagi aku tempekkan gambar aku yang paling gojes kat sini..sabar eh...







ada kejadian yang tak diingini berlaku..cemas gile dan telah berlaku pemikiran singkat..tapi nasib baik tak ikot pikiran singkat tu....



sambung lenkali laa..aku rasa macam dah panjang nau lak entry tunang neh....
Share:

1 komen:

Rara Nasiha said...

jangan lupa post gambar tunang :)