April 14, 2012

cincin disarung part 1





nak tahu ke?..taknak tahu pun aku nak cerita... :) ...aku bertunang pada tarikh 1.4.2012..tarikh yang agak istimewa kot...sebab tarikh tu besday ibu zura dan semestinye tarikh tu adalah april fool..



penat okeh nak bertunang neh...kasi nangis dulu boleh tak?...T______T ...



kalau nak tunang..biar plan bebaik..aku neh plan tak berapa baik..pesen sume nak cepat..sebab aku tak suke menangguhkan perkara yang baik neh..eh konon..haha.padahal tak sabar bergelar tunangan orang padahal ape istimewa jadi tunangan orang pon aku tahu...



dan dapat lak mase tu bakal tunang yang jenis same jugak..pesen nak sume settle cepat je..maka jadi harulaaa sikit hidup aku dalam sebulan dua yang lepas...



kami boleh pergi ke nilai 3 dengan berlenggang kangkung...tanpe tahu nak beli ape...sesampai di sane...


myJZ : kita pergi nilai 3 nak beli ape eh?
aku : entah..tak tahu..kita beli je la ape yang patot


bayangkannnnnnnnnnnnnnnn...punye betapa lurus bendulnye budak dua orang ini....



maka pergila membeli kain ela utk baju tunang dan nikah dan akhirnya langsong tidak berkenan oleh mata aku.............T________________T ...kenapa la kan....kenapala aku neh...



lepas tu makin dekat..makin banyak la terkeluar blur dan baran aku sampaikan mak tegur perangai baran aku...oh..aku sangat tak tahan dengan tekanan...memang nak marah je...selalu jadi mangsa myJZ dan adik bongsu aku..kesian dorang...ampun...





to be continue....


Share:

0 komen: