April 30, 2012

BERSIH 3.0...Apa Dapat?

sesape yang pergi perhimpunan BERSIH 3.0?cube cerita kat aku ape yang korang dapat bila sertai perhimpuan tersebut..cube cerita...dapat ape weh????????...hangin gile aku bila perhimpunan yang takde makne langsong neh diadakan...menyusahkan orang sajeeeeeeee.................lebih baik duduk rumah goyang kaki tengok tv lagi baek dari sertai perhimpunan yang memalukan negara!




bangga ke dapat berarak dengan pakaian kuning dan memperjuangkan matlamat yang aku sendiri tak nampak akan dapat dicapai dengan cara macam tu.....tak terasa bodoh ker mereka yang sertai perhimpunan tersebut....mengganas tak tentu pasal...pergi serang anggota polis....BODOH!!..korang susah payah, AMBIGA melarikan diri..kahkahkah..kelakar weh...korang memang diperbodohkan laaaa....!!



opsss..jangan marah...




mungkin korang rasa tercabar kot duduk di negara yang AMAN neh...nak rasa macam mane berada di negara yang kucar kacir.....tercabar kot....tak paham aku dengan rakyat Malaysia yang tak tahu mensyukuri ape yang mereka ada...orang melayu tolong paham eh yang anda sebenarnya sedikit demi sedikit tanpa sedar mahu mengurangkan hak orang Melayu di tanah sendiri...tolong SEDAR...




yes!!..aku memang tak tahu ape permainan POLITIK sekarang dan sebenarnye aku tidak mahu ambil tahu langsung sebab takut DOSAku bertambah apabila bercakap mengenai perkara yang aku sendiri tidak tahu kebenarannye..kadang-kadang teringin nak tanye kengkawan yang anti BN neh...korang dapat info daripada mane?.. sampaikan boleh terang-terangan memberi pendapat tanpa fikir akibatnye di laman terbuka..bangga aku dengan mereka neh yang tak takut pada undang-undang... :)




tolong bentangkan pada aku maklumat yang sahih dan benar malah boleh diyakini untuk aku yakin sertai BERSIH 4.0 (jika ada)...aku nak sangat tahu kenapa korang YAKIN untuk MENGUTUK serta MEMPERSENDA kerajaan sendiri dengan sewenang-wenangnye...




kerajaan pun satu...pergi lambakkan duit kat rakyat kenapa...permainan POLITIK jugak neh....


assalamualaikum..


blog saye sukati saye la nak tulis ape..macam kamu jugak...blog kamu, fb kamu, twitter kamu jadi sukati kamu jugak la nak tulis ape...
Share:

1 komen:

Rara Nasiha said...

serious pelik dengan dorang ni. sangat tak bersyukur.