April 5, 2012

apa makna part II

suke hati den la kan nak letak tajuk ape pon..

sekarang neh sedang meratapi nasib dek kerana pendrive corrupt..ape pon tak boleh la tangan aku neh..panas ke ape neh..

habes la segala gambar majlis tunang hari tu...kesian kat diri sendiri..tu la orang suh aplod kat fb or blog takmo.nak gak simpan dalam pendrive..sekali hamek kau..terus corrupt..

yang bagoshnye boleh plak pergi delete semua gambar majlis tunang kat laptop adik...hahaha..takot dia pergi aplod gambar tak sepekah aku...bukan boleh percaye..asalkan dia cantik dalam gambar tapi aku tidak..kompom dia akan aplod gak..

jadi ape kita nak buat sekarang..

cube fikir..

*sambil harapkan kawan aku si adik tu tak delete lagi gambar dalam pendrive dia.kalau tak, memang takde bukti la yang aku neh dah bertunang.....;)
Share:

1 komen:

ucupiza said...

tula..tu mkan die lau kedekut gambar2.ni sume tanye ne gmbr kekna tunang..den nk jawab pe.cepat la upload kekna