April 20, 2012

Alkisahnye Pinky Pinkosh Aku Yang Ramai Nau Minat

aku bukan penggemar pink..serius...kalau orang cakap pasal pink..aku boleh buat reaksi yang selambe bukan terkinja kinja nakkan benda pink..tapi selalu terbeli benda-benda pink.....tapi aku masih lagi tidak mahu mengaku aku peminat pink..boleh?...


tapi kalau hilang benda-benda pink tu..aku boleh jadi separa gile....mungkin sebab sayang kat benda tu dan bukan disebabkan benda tu pink..lagi statement taknak mengaku peminat pink..heheheh...



ini time calculator pink hilang ..memang separuh jiwaku pergi betul....kat rumah pon terfikir fikir lagi mane pergi calculator tu..sayang sangat..sebab bagi aku bukan senang nak dapat calculator camtu...





yes...dan akhirnye dapat kembali.....dalam bilik bos..idok le aku nak tanye kat bos aku..ade ke tak amik calculator saye....idok le begitu..bos tuu oii...tapi kan, padahal sebelum tu dah cari dah dalam bilik beliau..mungkin sebab bos aku terbawak balik or bos aku tersimpan dalam laci..fikir begitu je la kan...dan alhamdullilah..dah jumpe balik...





dan ini pulak untuk selipar pink aku...ini dah tahap tak boleh tak buat status lagi dah..sebab ini kali kedua selipar pink hilang...selipar pink yang pertama ntah mane ntah.. dah selamat kot kat rumah sape-sape ntah...sayang okeh..sebab tu selipar bos yang bagi....ummi adam yang bagi...dan besh nak pakai pulak tu..tapi tak dapat dikesan sampai sekarang... -___-'

yang hilang dan dapat dikesan semula adalah selipar yang dibeli bersama ibu zura...menyangat je aku rasa bila nak balik selayang..selipar lesap....tapi dah agak dah mesti ada bersama anak angah..sebab ada kasot yang tertinggal...





kan betul...sabar je la...tapi pandai lak tu memujuk...ini lah bahananye kalau anak buah dah meningkat remaja....semuanye dah boleh sesize.....
Share:

0 komen: