April 24, 2012

aku syak


aku syak aku akan peot dalam masa beberapa hari neh...sebab dua hari neh aku makan macamkan esok ada sekatan makanan kat Malaysia..


menu pagi tadi :-

1) nasi goreng + kuih empat biji comey-comey..(kene mention comey-comey..kang ada lak kata aku neh raksase makan kuih sampai camtu)

2) air teh o ais..


menu tengahari :-

1) nasi putih berlauk

2) kek cokelat dengan cokelat..





















ntah kenape dua hari tembolok tekak neh lain macam je...cube la kawal diri sikit tembolok..kesian tuan kamu neh..



peot = period @ datang bulan




Share:

6 komen:

|| A r a W a n i || said...

dh la ko nyah~
xyah kau nk berselindung d sebalik keganasan ko mentekedarah..
ko mmg kuat mkn an?
che kawal skek..
kang xmuat baju kawen kang, slhkn rizalman plop~ *kipas muka dengan tangan*

ucupiza said...

d.I.E.T la kekna

InaYusoff said...

kahkahkah..

mane kuat makan..
makan sikit pon..
badan memang nak membesar..
hormon terlebih la noks..

*jangan nak jadi macam nenek bonda la noks kipas muka dengan tangan lak..zaman sekarang tadah muka kat aircond okeh!>.

InaYusoff said...

dik ^^ dah tetap tarikh nak kawen nanti..baru kekna diet..

skang neh kose la nak diet..
hahahaha

|| A r a W a n i || said...

heyh!
kipas muka pkai tgn nmpk gah ok..
lebih2 lagi wanita sprt mak..
gittew~
nyah, kekdahnya kalu tetap kawen sebulan dri skrg,
sempat ke nk diet nyah?
matilah gastriks~

pdhal yg komen ni pun stok2 gajah~ *nanges*

InaYusoff said...

kihkih..
jap nak bayangkan u mengipaskan muka di atas kerusi malas di sudut rumah..

:p

ala...penah buat ape..
seminggu sebelum tunang..
lost 3kg..
kalau sebulan empat darab tiga... = 12 kg..cukup la tu kot..

hahah..

tapi mungkin berjaya dalam mimpi je noks..

:(