Followers

April 24, 2012

aku syak


aku syak aku akan peot dalam masa beberapa hari neh...sebab dua hari neh aku makan macamkan esok ada sekatan makanan kat Malaysia..


menu pagi tadi :-

1) nasi goreng + kuih empat biji comey-comey..(kene mention comey-comey..kang ada lak kata aku neh raksase makan kuih sampai camtu)

2) air teh o ais..


menu tengahari :-

1) nasi putih berlauk

2) kek cokelat dengan cokelat..





















ntah kenape dua hari tembolok tekak neh lain macam je...cube la kawal diri sikit tembolok..kesian tuan kamu neh..



peot = period @ datang bulan




Share:

6 komen:

|| A r a W a n i || said...

dh la ko nyah~
xyah kau nk berselindung d sebalik keganasan ko mentekedarah..
ko mmg kuat mkn an?
che kawal skek..
kang xmuat baju kawen kang, slhkn rizalman plop~ *kipas muka dengan tangan*

ucupiza said...

d.I.E.T la kekna

InaYusoff said...

kahkahkah..

mane kuat makan..
makan sikit pon..
badan memang nak membesar..
hormon terlebih la noks..

*jangan nak jadi macam nenek bonda la noks kipas muka dengan tangan lak..zaman sekarang tadah muka kat aircond okeh!>.

InaYusoff said...

dik ^^ dah tetap tarikh nak kawen nanti..baru kekna diet..

skang neh kose la nak diet..
hahahaha

|| A r a W a n i || said...

heyh!
kipas muka pkai tgn nmpk gah ok..
lebih2 lagi wanita sprt mak..
gittew~
nyah, kekdahnya kalu tetap kawen sebulan dri skrg,
sempat ke nk diet nyah?
matilah gastriks~

pdhal yg komen ni pun stok2 gajah~ *nanges*

InaYusoff said...

kihkih..
jap nak bayangkan u mengipaskan muka di atas kerusi malas di sudut rumah..

:p

ala...penah buat ape..
seminggu sebelum tunang..
lost 3kg..
kalau sebulan empat darab tiga... = 12 kg..cukup la tu kot..

hahah..

tapi mungkin berjaya dalam mimpi je noks..

:(