March 21, 2012

Retak Seribu Orangeku....


retak seribu orangeku..*nyanyi ikot rentak patah seribu Shila Hamzah...menyangat je bila nengok gambar kat atas neh....upss..dah lame tak sebut menyangat....hahaha...


kejadian berlaku semalam..mase nak balik rumah...siap bye bye lagi dengan kakak PA di sini..bukan maen eksen beta...bukan main gembira hati nak balik rumah padahal jam sudah pukul dua...sekaliiiiiiiiiiiiii...bila pergi ke Orange..nengok cermin belakang Orange retak seribuuuuuuuuuu.....blur je mase tu...aduyaiii.....


ini semua gara-gara pemesin rumput....dua biji kereta kene mase tu...mangsa satu lagi adalah kereta myVI..lagi teruk..sudah macam rancangan BOLOS SAHAJA DINDING itu..melopong belakang kereta myVI....Orange nasib baik sebab tinted...kalau tak tinted..mau jugak masok rancangan BOLOS SAHAJA DINDING itu....



see..cantikkan retak seribu tuuuuuu.....hehhehe...

buat aduan kat Majlis Perbandaran Selayang..lepas tu dia bagi number henpon kontraktor yang terlibat pasal mesin-mesin rumput neh....hubungi beliau dan beliau nak settlekan hari ini....payah la gitu...

macam malas la pulak nak bercerita dengan lebih lanjut....hahahaha..kami dapat "tangkap" si pemesin rumput..pastu nengok adalah kot macam bos dia je kot dekat situ....terus bos tersebut suruh bawak beliau ke kedai cermin kereta dan dia nak menanggung kos terbabit...opecos la kene tanggung kan...mane nak cekau duit di betul betul hujung bulan..harus bertanggungjawab......tak kiraaaa....



kat kedai cermin kereta...kontraktor terbabit kene RM350...HUAHUAHUAHUA....seb bek bukan duit aku...kalau tidak bunyinye begini..UWAAAAAAAAAAAAAAAA....


yang pakai baju biru terang tu la yang banyak tolong....dia yang banyak cakap bagi pihak aku..aku cume dia..sengih pastu buat muka lapau..pastu diam jeee.....

semalam jugak settle.....alhamdullilah..tapi kene cari duit jugak neh untuk tinted balik....aduhaiiiiiiiiiiiii.....derma kilat plish!!
Share:

0 komen: