March 2, 2012

NeenaAnuar GIVEAWAY "Aigner & JLo Scent Treasure Hunt!"

weeehuu..tangan ada sedikit rajin..otak ada sedikit rajin jugak..jadi sedikit rajin la nak sertai giveaway dari blogger yang makin terkenal setelah masuk program APA KATA WANITA baru-baru ini.....memperkenalkan blogger NEENA ANUAR dengan GIVEAWAY nyee yang bertajuk "NeenaAnuar GIVEAWAY "Aigner & JLo Scent Treasure Hunt!"....poyos gile ayat aku...


hati gumbira sangat la kot nak sertai giveaway neh..aku tak heran sangat hadiah, tapi entah kenapa seronok lak sertai giveaway orang popular neh..haha..boleh tumpang popular nanti...hahaha...niat sudah terpesong..
-____-





korang nak sertai??..jum laaaa same same meriahkan...seronok okeh!...lagi lagi memang tak bosan kalau belek belek blog Neena Anuar neh...gambar yang best-best serta ayat ayat dia yang menghiburkan..eceh..ayat mahu skema.. :p



jom tahu syarat-syarat penyertaan..aku banyak kopipes dari ayat Neena jek...dia pon menghalalkan kopipes okeh...



SYARAT-SYARAT PENYERTAAN


1. Contest nie terbuka kepada anda semua yg mempunyai blog & juga FaceBook! 


2. Tiada paksaan utk menjadi follower blog
I'm Yourss ... kalau rasa nak follow silakann.. kalau tak nak pun takpe as long as on any updates about this contest you all are fully aware about it yea.. :) .. (baik korang follow..sebab tak rugi wOOOOO)


3. Create 1 Entry (for Blog) / Notes (for FB) khas mengenai giveaway ini dengan tajuk NeenaAnuar GIVEAWAY "Aigner & JLo Scent Treasure Hunt!"


4. Copy dan letakkan Banner contest ini didalam Entry (Blog) / Note (FB).. dan juga dlm entry / note korang pastikan ade syarat penyertaan + gambar ketiga-tiga hadiah + kesemua gambar soalan A-F.. jgn lupa caption nya perlu dicopykan sekali!


5. Kemudian bagi Bloggers... pastikan banner contest nie di letakkan di bahagian sidebar blog anda.. dan juga sila pastikan ianyer di back LINK kan ke blog
I'm Yourss..


6. Hadiahnyee pulak ialah......jeng..jeng..jeng



1st Winner!
Aigner 100ml body lotion!

2nd Winner!
75ml of Jeniffer Lopez body lotion!



3rd winner!
50 ml Aigner body lotion!



7. Lepas dah complete semua syarat-syarat... kalau blogger, sila tinggalkan LINK entry contest anda di
NeenaAnuar GIVEAWAY "Aigner & JLo Scent Treasure Hunt!"....kalau korang join di fesbuk pulak, korang perlu Inbox Neena Anuar di Account Facebook miliknya..opecos miliknyee..kalau milik aku..kompom kompom la korang buat usaha sia sia sajork...tapi aku sukeee kalau begitu..mudah aku nak menang...nak facebook aku?..wahahaha..



8. Takde sistem TAG.. hoyeahhh..sonang...malas nak tag tag orang neh...



9. Cara pemilihan pemenang akan dilakukan berdasarkan pada jawapan yg paling tepat! kalau tak maka
Encik Random.My yang akan dipilih sebagai pengadil....



10. benda yang palin penting sekaliiiiii... anda DILARANGGGG sama sekali utk NYATA kan jawapan anda di entry (Blog) or note (FB)! coz jawapan korang adelah Rahsia!



11. Tarikh TUTUP Contest pada 15th Mac 2012 pada tepat jam 11.59PM...



selepas dah settle perkara di atas..marilah kita berjemaah menjawab soalan...berjemaah menggodek blog Neena....


ada tujuh soalan....matila nak menggodek kan..tapi semalam aku tak mati pon..hidop lagi hari neh...:p



SOALAN-SOALAN



aku bagi ayat-ayat di bawah ini adalah kata ganti bagi Puan Neena Anuar okeh..bukan aku yang empunye blog neh..aku tidak le secantik Puan Neena tuuu....gojes!

-------------------------------------------------------

SOALAN A

Dekat butik mana aku beli baju gorjes kesayangan aku nie?
*Sertakan Nama Penuh Butik dan lokasi nya sekali*




SOALAN B

Dimanakah tempat yg gorjes ini?
*Sila nyatakan nama tempat yg dilawati ini dengan lokasinya yg tepat*





SOALAN C

Bilakah tarikh kami berdua miliki iPhone 4?
*Pastikan tarikh berserta tahun diberikan dgn tepat*




SOALAN D
Dimanakah aku beli topi putih yg gorjes itu?
*Sila nyatakan nama penuh kedai dengan tepat*




SOALAN E
Dalam segment Naked Chef at Home aku...
ade satu gorjes resipi aku yg sangatt popular & hit! sila berikan nama resipi tersebut!




SOALAN F
Nyatakan 3 color contact lens yg menjadi pilihan hati ku!
*Sila berikan brand & juga warna dengan tepat*




SOALAN G

Nyatakan nama rancangan yg aku tonton dimana ianya telah berjaya menambat hati aku utk pergi ke tempat ini!

-----------------------------------------------

okeh...settle sudah entry aku..menang kalah belakang kira..janji seronok seronok sertai giveaway neh...bye..bye..nak pergi hantar jawapan kat Pn. Neena kita tu..

Share:

0 komen: