February 9, 2012

Satu Tapak Kita Melangkah..Seribu Cerita Akan Terungkai

tajuk panjang berjela...dan ayat itu jugak la yang terpapar kat atas nunnnn tuuu... walaupun setiap hari bertapak-tapak aku berjalan..tapi tak dapek pon seribu cerita nak kongsi kat sini.....apekah bermakna lagi itu tajuk di atas??..




serius..aku mempunyai masalah dalam menamakan blog ini..kalau dulu letak nama deathluver diary ,header pulak letak gambar isha...pastu ada lak opismet mulut macam puaka manja-manje sikit dok intai aku berblog sekali pergi cakap kenapa dengan budak kecik tu..dah meninggal ke?..mulut tak insurans betul dan seterusnya membuat aku semakin tidak berminat dengan nama deathluver lagi...



dan selepas itu terus berfikir nak letak nama ape....tapi tak terfikir..itulah masalah aku...tak terfikir dah name lain..takkan nak letak nama penoh dalam ic...takkan la hoii...sesenang je nanti orang detect..eh .macam la aku sorang mempunyai name sebegitu...hahahahah....



nak letak name d***t pulak..rase macam tak mo laaaa..kalau setakat panggilan kat luar takpe..memang aku suke..kalau nak namekan blog begitu...macam tak berapa nak gemar...aduhaiiiiiiiiii....buntu-buntu.....



takkan la nak letak MRS JAYZEE plak...kang kata over benau dalam bercinta....hehehehe.. ;p..



hidup kadang-kadang kene fikir gak orang sekeliling..tu yang kadang-kadang malas nak apdet blog sebab fikir orang sekeliling....


kesimpulannya.....


den nak lotak namo apo kek blog neh ha??????......




Share:

2 komen:

Anonymous said...

weh kekna sape mulut puaka tu..
kuang ajau la

dL said...

ala.budak opis.
cakap tak pakai penapis memang la dik..

dah ko neh kenapa pakai anonymous lak?