February 21, 2012

The More You Delay, The More You Pay.

kalau sesiapa yang pernah kene saman atau alert pasal saman PDRM neh pasti dapat tangkap ayat di atas...memang membunuh betul prinsip dorang neh..


alkisahnye..sebulan yang lepas..neh cerita masa keberangkatan ke brunei...disebabkan pemalas nak parking kereta di tempat yang sepatotnye di KLIA dan boleh la jugak dianggap macam mahu sedekah duit ke PDRM maka dengan selambanye parking kereta di tempat yang tak sepatotnye...


tahap keyakinan tinggi sangat..yela..jam masa tuu 5.30 pagi...tak anggap la polis nak minta sedekah menyaman...maka dengan senang lenang la kami melepak kat dalam KLIA tuu...


tahu tahu sajee...


myJZ : ada berita gembira....kereta kene saman

berita gembira sangat laaaaaaaaaaaaaaaaaa.............

click SINI untuk detail...

redha je la pon kan..nak wat camne..dah memang perangai pemalas nak parking kat tempat sepatotnyee .maka menderma la kau dengan ikhlas yerp ke PDRM...tapi termenung gak ar...RM150 hoiii....derma kilat plish...




hehe..da settle....malas nak fikir bebanyak..sementara ada duit neh..baik lunaskan..kang makin lame makin banyak....mane nak cekau duit.....boleh derma??..


Share:

0 komen: