February 10, 2012

masalah air


dah dua pagi berturut-turut rumah tade air...gelabah gile nak pergi kerja tapi rumah takde air..bagaimana?..



semalam pergi mandi kat umah opismet...buat muka tak malu je nak mandi kat umah orang..tapi lagi malu kot kalau pergi kerja tak mandi...dan aku tak sanggop nak bercuti sebab alasan remeh camtu dan sekalipon takde air takkan nak cuti dan kalau dah cuti dari bekerja kompom duduk rumah jugak..so macam mane kalau nak terkencing bagai....so lebih baik pergi kerja yang sudah tentunya ada air yang melimpah ruah....




semalam balik kerja ada je air sampai le ke jam 3.00 pagi tadi...tapi bila bangun pagi nak mandi....uwaaaaaaaaa....air takdeeeeeee...menyampesss....dengan berbekalkan sedikit suku air dalam badi yang ditinggalkan osmet..maka berus gigi, basuh muka..basah badan sikit sikit pecut pergi opis dan sudahnya mandi kat opis....



nyaman.....tapi takkan sama kalau mandi kat rumah kan...... :)
Share:

2 komen:

miss faten said...

Biarlah takde karen (malam-malam) daripada takde air. Heee :3

dL said...

yes..betul..correct..
semua oran cakap begitu..